miercuri, 25 ianuarie 2012

Culeg roadele

Am muncit, am invatat, am daruit, am gresit rau, am facut binele, am facut rele multe, am nascut, am iubit, am sperat, m-am ratacit si m-am regasit......Intr-un cuvant am trait.
Si habar n-am cum dar prin integrarea completa a TOT ceea ce am trait am realizat ca un fel de intelegere simpla ca am o eternitate in viata mea. Mi-am amintit ca sunt eterna............ Ma simt ca un diamant cu milioane de fete: in fiecare se reflecta chipurile mele din aceasta viata, schimbandu-se mereu in functie de cum cade lumina pe fetele diamantului. Si e unul dintre multe altele... Sunt si diamantele voastre aici... Suntem toti......... Si sunt fericita ca o traire intensa a sufletului... Plang de fericire..... Acest corp mic ma contine ca eternitate si ca infinit....... Si plang de fericire.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu