miercuri, 9 ianuarie 2013

Cultura succesului in iubire

Daca dorintele mele de a-mi trai viata ca un om de succes se incadreaza in "mai  multi bani, mai multa recunoastere, mai mult sex" ar trebui sa ma astept ca si dorintele mele in materie de iubire sa urmeze aceleasi tipare.
Am fost insa surpinsa sa vad ca daca in modul meu de a trai am parasit aceasta cultura a succesului, nu mi s-au schimbat automat si asteptarile in iubire. Atunci cand iubesc ma astept sa am rezultate cuantificabile, masurabile. Privesc iubirea ca pe o poveste de iubire ba mai mult ca un proiect. Si aplic cu consecventa principiile managementului de proiect: fac grafice, pun termene limita, evaluez resursele, fac analiza riscurilor, stabilesc procese tehnologice si proiectez constructii complicate cu automatizari sofisticate, dupa ultima tehnologie.

De exemplu:
Aplic urmatoarea schema logica la procedura "daruire":
1. daruiesc iubirea mea
1.1. varianta 1: este acceptata - ok, se aplica procedura "impreuna".
1.2. varianta 2: nu este acceptata - ok, o ambalez mai frumos, se aplica procedura "daruire"
Dar apare intrebarea: dupa vreo cate aplicari ale procedurii asteia sa intrerup aceasta bucla?
Sau
procedura "revizuire": ar fi timpul sa schimb toti indicatorii de succes din proiectul asta si sa accept unul singur: sunt iubire. Daca da, am reusit. Daca nu, ma intorc la studiile initiale.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu