vineri, 25 ianuarie 2013

Libertatea in iubire

Motto:
"A fi cu totul iubitor inseamna a fi pe deplin liber. Si a permite altora sa fie pe deplin liberi.

A fi cu totul liber inseamna a fi cu totul bucuros si vesel, deoarece libertatea totala creeaza loc pentru fiecare experienta de bucurie. Libertatea este natura de baza a lui Dumnezeu. Ea este, de asemenea, natura de baza a Sufletului omenesc."
Prietenie cu Dumnezeu - un dialog neobisnuit, Neale Donald Walsch

Cateodata visez un fel de rege al viselor, in care ma teleportez in tine si ma bucur la nivel celular de anularea oricarui grad de libertate. Un fel de contopire voluntara prin solubilitate. Nici macar simbioza nu se mai numeste. Nici intimitate nu se mai numeste. Nici identificare nu se mai numeste. Ci un fel de a fi "tu" pastrandu-mi puterea de constientizare ca sa si inteleg ce se intampla. E ca finalul povestii cu Mica Sirena cand din iubire se transforma in spuma marii, se evapora si ajunge picaturi de apa intr-un nor. Mereu m-am gandit ca iubirea va face dreptate si va ajunge sa fie apa in compozitia celulara a printului.

Acest megavis ar fi bine sa-mi ramana un vis istoric (o parte din istoria vietii mele de mica sirena, indragostita de barbatul complet altfel - care ar putea sa supravietuiasca in lumea mea numai 2 minute).

Astazi sa fiu in stare sa-mi pastrez libertatea deplina si sa le-o validez, prin comportamentul meu si pe a acelora pe care ii iubesc. Pare un alt basm, unul cu Zana Intelepciunii, dar poate fi realitate pentru ca simt cu toata fiinta mea ca sunt cu totul iubitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu