miercuri, 3 octombrie 2012

Am si eu o dilema matinala

Merg cu autobuzul 300. Si ni se cere de niste angajati ai RATB care nu au auzit de bunele maniere, sa validam cardurile la urcarea in autobuz. Am abonament valid si stiu ca nu e necesar sa validez nimic la urcare in acest caz. Asa ca am reactionat la comportamentul lor politienesc si am refuzat. Au sarit evident pe mine si m-au obligat sa le arat cardul ca sa-l valideze ei insisi. Argumentul lor era: "Si ce daca ai abonament? Abonamentul nu e pe un an de zile." Deci fara nicio legatura cu situatia creata. Ca doar nu imi iau abonament pe viata - oferta care dealtfel nu este inclusa in serviciile RATB.
Ca au sarit acesti giboni pe mine - am reusit sa inteleg dar ceilalti calatori mi-au reprosat: "Haideti doamna ca ne deranjati!" Mi-am cerut scuze dar am ramas cu o dilema: am reactionat la o nedreptate si prin asta i-am deranjat pe ceilalti. Ar fi trebui sa nu reactionez?
Ca sa nu inghit totusi nedreptatea nemestecata am scris pe site-ul RATB care, jos palaria, are o zona de sesizari (http://www.ratb.ro/sesizari.php) un mesaj la care astept raspuns.
Situatia este creata tot de un om cu vreo functie la RATB - necajit tare saracul, toata compasiunea pentru el,  care a gandit acest mod de control al platii calatoriei. Toti ceilalti care am jucat acesta sceneta matinala am fost niste actori care ne-am spus rolul cum am stiut mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu