sâmbătă, 27 octombrie 2012

Intrebari existentiale: ce faci cand nu-ti mai place ce faci?

Pare ca sunt confuza, nu? Inca din felul in care am pus intrebarea. Dar nu, nu sunt confuza. Sau mai bine zis: nu mai sunt confuza. Am un prieten care vad ca sta langa intrerupator si il mai aprinde si pentru mine din cand in cand.
Imi impart timpul - pe care l-am identificat de curand ca fiind cel mai pretios dar pe care il am - intre mai multe activitati. Una e principala, in sensul ca e jobul care imi plateste ratele si restul. Si e un job care imi place. Nu am avut probleme sa plec de la joburi care nu mi-au placut. Am schimbat si trei intr-un an. Dar sa plec de la un job care imi place, pentru ca nu-mi mai regasesc spatiul vital pentru orgoliul meu de expert in what ever oi fi expert si eu?
Oare doar asta era lucrul care imi placea: ca gasisem terenul de joc pentru tenis cu satisfactia recunoasterii sociale (in sensul ala: eu ti-o dau tie, tu da-mi-o mie)? Pai sa ma gandesc bine....Hmmmm.... Imi plac si alte lucruri la jobul asta. Si astea nu s-au schimbat.
Desigur ca nu se pune problema sa nu am ce sa fac. Ba unele dintre celelalte activitati mi-ar acapara toata atentia si clar ca nu m-as plictisi. Si imi plac si astea. Dar m-am intrebat daca nu cumva imi plac tocmai pentru ca au acest statut de "altele". Constelatia activitatilor pe care imi cheltui timpul este una aleasa de mine, din destule optiuni.
Cred ca e momentul sa fac ceea ce stiu, ma pricep bine si imi place cu alte scopuri decat pana acum. Cred ca nu am decat sa schimb putin perspectiva si apoi...... om mai vedea. Ii multumesc lui Dumnezeu ca am dus-o pan' la inca o toamna :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu