luni, 22 octombrie 2012

"Cum arata albastrul tau?"

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/djcristyear

"Privim amandoi cerul si suntem de acord ca e albastru. Dar...poate ca retinele noastre nu au aceeasi sincronizare de lumina. Poate ca albastrul meu e mai mare,mai stangaci sau mai enigmatic. Asa ca spune-mi: Cum arata albastrul tau? " Nichita Stanescu

Poate in mod absurd am pretentia sa-i inteleg pe ceilalti.
Poate ca ar fi mai simplu doar sa traiesc cu ei si sa-i iubesc. Si totusi, cu aceeasi compulsivitate cu care incerc sa ma inteleg pe mine, scormonesc dupa intelesul lor.
In lungile calatorii stelare prin Universul lor ma descopar in pielea unui explorator si vreau sa cunosc ceea ce iubesc. Nu-mi ajunge ca imi inspira aceasta emotie, ca ma topeste atingerea lor, ca ma bucura dansul lor, ca vibrez cu frecventa lor. Vreau sa-i si cunosc. Sa rezolv aceasta integrama care, privita din perspectiva mea, desi cunoscuta este indescifrabila - ca un cuvant care poate fi citit numai in oglinda.  
Sa presupun prin absurd ca va veni o vreme in care as intelege. Cu ce ar schimba asta gustul vanilat al nedumeririi mele in fata viziunii lor? Ar schimba asta nuanta mea de albastru?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu