marți, 10 iunie 2014

Acolo sus cineva ne iubeste

poza facuta in Iceland
Am trecut printr-o experienta care m-a facut sa constientizez profunda mea frica de abandon. A fost deci o experienta buna.
Acum pot sa fac un pas inainte si sa am curajul de a spune ce gandesc fara sa o mai simt ca o actiune riscanta. Ce  mi se poate intampla mai mult decat sa abandonez situatii in care nu sunt bine primita cu convingerile si credintele mele? Ba mai mult, am sansa sa identific situatii si oameni cu care sa impartasesc viziuni si idealuri identice. Ori asta e singura metoda de bun simt ca sa alegi colegi de Cale, de munca sau de camera.

Uite are dreptate fata asta:

"If we want to live fulfilled lives, we have to let go of the belief that the needs and opinions of others are more important or valid than our own. We have to stop taking it personally when someone disagrees with us. We have to stop believing that if we disagree with someone or ask for what we want, we'll end up alone and unloved." - Nancy Levin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu