joi, 29 august 2013

For the first time...

5 comentarii:

  1. Are those your eyes
    Is that your smile
    Ive been looking at you forever
    Yet I never saw you before
    Are these your hands holding mine
    Now I wonder how I could have been so blind
    And for the first time I am looking in your eyes
    For the first time Im seeing who you are
    I can't believe how much I see
    When you're looking back at me
    Now I understand what love is, love is
    For the first time

    Can this be real
    Can this be true
    Am I the person I was this morning
    And are you the same you
    Its all so strange
    How can it be
    All along this love was right in front of me
    And for the first time I am looking in your eyes
    For the first time Im seeing who you are
    I can't believe how much I see
    When you're looking back at me
    Now I understand what love is, love is
    For the first time

    Such a long time ago I had given up
    On finding this emotion ever again
    But you're here with me now
    Yes I found you somehow
    And Ive never been so sure
    And for the first time I am looking in your eyes
    For the first time Im seeing who you are
    Cant believe how much I see
    When you're looking back at me
    Now I understand what love is, love is
    For the first time
    For the first time

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunata imaginea timpului tau, timpul lui Nichita.
    Uite cum arata timpul meu acum o saptamana, can mai era vara inca:
    " E inca vara si mult prea multa liniste in jur, e o lumina alba, ascutita. In mine cresc cascade si furtuni, caci am uitat sa mai cresc fluturi.
    E inca vara, fierbinte ca o dupa-amiaza de duminica-n desert. Miroase a praf, a-ncins si-a aer pustiu, a timp incremenit intr-o sala de asteptare. A timp uitat in nemiscare pe un peron, peronul garii lui Paler.
    Intind mainile si cuprind ziua la amiaza, vreau s-o grabesc spre maine. Tace. Doar secundele se opun, scapandu-mi printre degete. Nemilos, timpul se transforma in granule de cuart colorat, stralucitoare si reci si umple clepsidra pana la refuz. E neinduplecat la rugaminti, cersiri, dorinte. Nu vrea sa intoarca clepsidra, sa-nceapa maine de cu seara, curge pe langa ea, risipindu-se in stoluri de ganduri amare. E liniar. E egal cu el insusi.
    Pretinde ca sunt imperfecta si adaptata pasului de melc. Timpul asta nu ma cunoaste deloc. Traim impreuna de o multime de ani si inca n-a invatat sa ma cunoasca. Ii e frica de mine, ii e teama ca am sa-l compactez si am sa-l cuibaresc in casuta mea de melc. Si ca apoi am sa-l scot la mezat in portii mici.
    Da, chiar am sa-mi scot timpul la mezat. Deci? cine da mai mult?
    Dau si pe credit si la nevoie accept si plata in lacrimi."

    Elena

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb. :) Multumesc draga prietena. M-au ajuns cuvintele astea. M-a ajuns si toamna si tare imi place. E clar ca Pamantul inca se invarteste si deci traim intr-o vie, in miscare, o lume a tuturor posibilitatilor. Doar pentru ca se misca...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce fel de leoaice de august suntem noi, de ne place asa mult septembrie?
      Se invarte pamantul pur si simplu si ne aduce mai aproape.

      Elena

      Ștergere