miercuri, 14 mai 2014

Metoda step by step

"Ceilalţi lupi m-ar sfâşia, dacă ar şti că urletul meu e, în realitate, un plâns."
Octavian Paler
Scrisori imaginare, A doua înţelepciune - Scrisoare domnului Descartes

Sunt din ce in ce mai constienta de realitatea situatiei mele.
Vad ca am adoptat pentru asta metoda step by step. Probabil ca nu am putut sa inghit totul dintr-o data. Si atunci am luat firimitura cu firimitura intreaga masa. Si poate ca sunt numai la felul intai... Poate ca mai am de descoperit inca si consecinte bune dar si probleme care cer solutii. Poate ca mai am de descoperit ratiunile dupa care am luat diverse decizii (proaste) in trecut dar si resursele interioare de a duce situatiile create astfel pana la capat.
Imi place metoda asta. Mi se potriveste (sau doar atat am fost in stare pentru ca asta e nivelul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu