duminică, 14 noiembrie 2010

Bretzel de Neumarkt

Anul asta in Germania am fost pe un santier din Neumarkt.
Una dintre specialitatile pe care le-am mancat au fost niste covrigi numiti bretzel. Sunt niste covrigi mari in forma de opt care au tot felul de topinguri. Cei clasici sunt cu seminte si cascaval. Dar se gaseau si cu vanilie si ananas. Mie mi-au placut cei clasici, cu seminte de dovleac si cascaval.

Cand plec in delegatii imi place sa stau mai mult singura, plimbarile in grup nu prea ma atrag. Asa ca in una dintre plimbarile astea de una singura am gasit o taraba cu bretzel si mi-am cumparat unul pe care l-am asortat la o bere. Si acum imi amintesc gustul minunat dat de combinatia de cascaval, bere hefe (adica nefiltrata) si semintele de floarea soarelui, asa cum erau ele prajite pe covrigel.
De atunci am adaptat si eu placinta mea cu branza sarata, facandu-i un toping de bretzel. Si iese ca in poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu