marți, 31 mai 2011

Schitul Bunea

http://www.vulcanabai.ro/schit.php
E unul dintre cele mai frumoase locuri pe care le-am vazut. Noi am urcat din Vulcana Bai, pe un drum foarte bine marcat. Nici sa vrei nu ai cum sa te ratacesti. Urcusul ne-a luat o ora. Dar e lejer. Drumul trece printr-o padure minunata. Am vazut cateva flori pe care nu le-am mai vazut in alta parte. Se coceau fragii.
Ca loc de rugaciune e aproape de Dumnezeu prin toata atmosfera de liniste, reculegere, viata traita simplu si fara indoieli si framantari. Gazdele te cazeaza in camere curate si te hranesc cu mancare gustoasa si simpla. Nu cer nimic pentru toate astea. Iar de multumit te sfatuiesc sa-i multumesti Domnului.
La slujba am ingenunchiat pe covoare tesute din lana cu modele identice cu cele ale bunicii mele, covoare care impodobeau si casa in care am deschis ochii pentru prima data.






Predica a avut har si invatatura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu