luni, 27 ianuarie 2014

Poveste de duminica + iarna

http://www.youtube.com/watch?v=r_lM9cVExE4#t=38

Din cauze meteo speciale, codificate de la portocaliu la rosu, am fost putini la teatru duminica.
Destui insa sa facem o atmosfera de succes fulminant, cand am interpretat LIVE, din tot sufletul, oameni mari si copii respirand aceeasi speranta de afirmare, un cantec oarecum terapeutic: "Nu mi-e frica de Bau-Bau".
Uite dovada aici:

https://www.facebook.com/photo.php?v=10200499103878608&set=vb.220699504685397&type=2&theater

Or fi fost endorfinele secretate in urma acestui succes, or fi fost amintirile copilariei date de ninsoarea abundenta, o fi fost duiosia care te cuprindea cand te priveau ochisorii aia, o fi fost povestea de o naivitate coplesitoare sau actorii superbi de veseli? Habar n-am ce o fi fost din toate astea sau ce combinatie fatala a lor dar cert este ca nu mai pot sa-mi scot din cap refrenul piesei:
(ATENTIE - SE IA!!!)
Dintii de sus se perie-n jos,
Dintii de jos se perie-n sus,
De masele nu uitati sa le periati..

....pe melodia din "Santa Claus is coming to town" (daca ati reusit deja sa-l uitati, uite aici varianta Bruce Springsteen: http://www.youtube.com/watch?v=1xOe4GRyebo).

Stati, ca nu va las asa cu virusul calare pe voi si pe Santa. Sunt responsabila - nu ca astia de la Teatrul Zurli care va spun drept ca dau dependenta - asa ca am pus la inceputul postarii antidotul. Luati-l urgent pe Mozart, cu un ceai cu scortisoara!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu