luni, 10 februarie 2014

Adevaruri (de azi)

1. Nu te poti forta sa ai anumite sentimente. De exemplu, de iubire. Te inteleg.

2. Agresivitatea e naturala si exista in fiecare din noi. Agresivitatea din noi putem sa o integram daca atunci cand simt ca urca furia in mine, imi fac timp sa-mi amintesc ca si tu esti un om ca si mine, ai o inima care bate si impinge niste sange prin niste vase, ca respiri tot ca mine si ca, practic ne asemanam foarte mult. Nu, nu esti un dinozaur! Esti exact ca mine.

3. Pot sa ma imunizez la o agresivitate exclusiv verbala, daca nu te iau in serios si daca nu ma iau prea mult in serios. Pana la urma, ce eticheta sau ce imagine am de aparat? Viata mea e intre mine si Dumnezeu si astia doi stiu cu siguranta si in amanunt ce imi poate pielea. N-am cum sa ma ascund de ei. Deci oricate insulte mi-ai trimite, nu imi spui ceva nou. Eu stiu muuult mai multe despre si prefer sa traiesc constient si in acceptare cu ceea ce sunt. De ce ma accept? Pentru ca in secunda urmatoare voi fi deja un om mai bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu