joi, 13 februarie 2014

Am fost aici


Concert simfonic
Miercuri, 12 Februarie 2014, 19:00 - 21:00
Sala mare

Orchestra simfonică a Filarmonicii "George Enescu"
Dirijor
CHRISTIAN BADEA
Solistă
ALEXANDRA CONUNOVA

Program
Dmitri Şostakovici
Concertul nr. 1, în la minor, pentru vioară şi orchestră, op. 77
Modest Musorgski/ Maurice Ravel
Tablouri dintr-o expoziţie

A fost unul dintre cele mai frumoase concerte. In mare parte din cauza muzicii- evident!!! Dar si din cauza acestei superbe domnisoare de 26 de ani - frumoasa, desteapta, talentata si devreme acasa, care a cantat la vioara concertul lui Sostakovici. Si nu numai eu am fost impresionata. Dupa ultimul acord, venit intr-un triumfal manunchi de sunete purtatoare de o energie fantastica, in linistea care s-a lasat brusc in sala, s-a auzit un fel de scancet scos de toate piepturile odata. Un fel de sunet de admiratie, scapat involuntar, odata cu expiratia... Am simtit cum mi se misca sufletul, un fel de bataie de pleoapa in zona plexului.... Multumesc! A fost fantastic!

Am gasit inregistrari cu ea pe youtube. Va ofer una:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu