joi, 5 iulie 2012

Postarea nr. 500

http://www.facebook.com/#!/theodora.dessire
"Am iertat greseli de neiertat, am incercat..."...


"Am iertat greseli de neiertat, am incercat sa inlocuiesc persoane de neinlocuit si sa uit persoane de neuitat.
Am actionat din impuls, am fost dezamagit de oameni pe care-i credeam incapabili sa ma dezamageasca, insa am dezamagit si eu oameni.
Am tinut pe cate cineva in brate pentru a-l proteja.
Am ras cand nu trebuia.
Mi-am facut prieteni vesnici.
Am iubit si am raspuns iubirii, dar am fost si refuzat.
Am fost iubit si n-am stiut sa iubesc.
Am strigat si am sarit de atata fericire, am trait pentru dragoste si am facut promisiuni de vesnicie, dar mi-am frant inima de atatea ori!
Am plans ascultand muzica sau privind fotografii.
Am telefonat doar pentru a auzi un glas, m-am indragostit de un suras.
Am crezut ca mor de atata nostalgie.
Mi-a fost frica ca voi pierde un om deosebit (pe care in final l-am si pierdut)... dar am supravietuit. Si traiesc inca! Si viata nu mi-o irosesc... si nici tu nu trebuie sa ti-o irosesti.

Traieste!

Ceea ce este cu adevarat bine, este a te lupta cu convingere, a imbratisa viata si a trai cu pasiune, a pierde cu demnitate si a invinge cu indrazneala, pentru ca lumea apartine aceluia care indrazneste si viata inseamna prea mult pentru a fi insignifianta."



VIATA

CHARLES CHAPLIN

8 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=dSkx67lwv3U&feature=related
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc Monica pentru această minunată postare!
    Cu drag,
    Maria

    Charlie Chaplin - Limelight - Paul Mauriat
    http://www.youtube.com/watch?v=TJwGig6IQgo&feature=related
    Charlie Chaplin - This is my song
    http://www.youtube.com/watch?v=OlZ-yrfOfNA&feature=related

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu toata dragostea draga Maria :) ti le dedic si pe urmatoarele cinci sute :)

      Ștergere
    2. Imnul luminii - Ioan Alexandru

      Lumină sfântă-n zorile de zi
      Nu-i creatură să n-o vorbeşti de bine
      Începi cu roua şi sfârşeşti în vârf
      Lăsând o ţâră-n floare după tine

      La fiecare-n parte odihneşti
      E-un freamăt şi-un fior de bucurie
      Frunza-n extaz atinge raza ta
      Şi-odată ochiul umbrei o învie

      E-un ceas şi-o clipă-n zi şi anotimp
      Când cea din urmă poartă e străpunsă
      Ţâţâna visului celui mai sfânt
      Cu lacrima luminii este unsă

      Crinul te-aşteaptă ca pe-un împărat
      De-aceea s-a gătit de-mpărăţie
      Atât de des stă dealu-n faţa ta
      Că s-a ascuns sub viţele de vie

      Nemaiputând să-ndure atâtea sărbători
      Chemata umbra turmelor să vină
      Să-şi lege limba clopotelor lor
      De firele de iarbă pe colină

      Albina toată noaptea a urzit
      În strai de aur să se-mpodobească
      Aşteaptă numai să te uiţi la ea
      Ca toată truda ei să-nveşnicească

      Iar ciocârlia-i dusă în văzduh
      Pe-un fir curat de ceară de la grindă
      Înfrigurată scapără în cer
      Să prindă raza-n braţe să-l aprindă

      Iar florile umile pe pământ
      N-au cum să-ţi iasă în întâmpinare
      Se fac un fel de clinchete covor
      Şi zvântă roua sfintelor picioare

      Cu drag,Maria

      Ștergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=Y3Y2CC-1y_k

    RăspundețiȘtergere
  4. inca nu am facut baie in mare la apus...mi-ai facut pofta cu clipul asta :) frate, cate mai avem de trait ! nu ma mai satur de miraculoasa asta de viata. :)
    te imbratisez cu drag si daca pe mine ma cauti iaca...m-ai gasit!

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=sxeNp-jPI84

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=dgT58mvt34w&feature=related

    RăspundețiȘtergere