marți, 10 decembrie 2013

Ce imi propun pentru anul viitor (si pentru toata viata)

M-am inspirat de aici: http://www.minunemica.eu/cauza-celor-mai-multe-tulburari-emotionale-lipsa-de-sinceritate-fata-de-propria-persoana/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Minunemica+%28MinuneMica%29. Multumesc!


Deci imi propun sa fiu cinstita cu mine insumi.

Experimentez de ceva timp acest mod de viata si vad ca da roade. E singurul mod prin care se face curatenie in interiorul meu. Si asta se vede inafara. Chiar asa, ca si curatenie. Imi este mult mai usor sa fac-mentin-gust curatenia in casa si in toate. Mai am inca locuri in care vad dezordine. Deci e de pus la lucru sinceritatea cu mine insumi si acolo.

Totusi ma gandeam ca ceea ce pentru mine inseamna ordine pentru altii poate sa para dezordine. Metoda asta e de aplicat numai pentru tine insuti.

4 comentarii:

  1. A fi cinstit cu tine insuti presupune si cinstea fata de ceilalti, normal.
    Asumandu-ti libertatea de a alege sa fii fata in fata cu tine, fara masca, iti asumi si libertatea celorlalti de a judeca, de a te judeca. E drum lung, cred eu, pana a nu mai durea acest lucru, dar oare n-ar trebui sa ne pese de parerile celorlalti decat in masura in care ii afecteaza direct?
    Ce-i pasa lumii?!

    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. Deh, nu ma bag la o asa discutie. Pt ca nu stiu cum functioneaza o chestie asa de mare si complicata cum e "lumea".
    Articolul care m-a inspirat este despre cum ne afeceaza cand nu suntem cinstiti cu noi insine. Si ii dau dreptate celui care l-a scris. Ne afecteaza si chiar in modul descris. Inclusiv - cum spui tu pe buna dreptate - comportamentul cu ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa lasam lumea,ai dreptate, e o chestie prea mare, dar ea ne lasa pe noi?
    Am citit dimineata articolul, le primesc si eu, si i-am dat dreptate la randul meu. Numai ca unele roluri ne-au intrat asa bine in noi, ca a renunta la ele presupune renuntarea la propria piele. Si ustura. Trebuie balsam.

    O seara frumoasa sa ai.
    Elena

    RăspundețiȘtergere