duminică, 14 august 2011

Am de facut ceva la care nu ma pricep

Voi cum va descurcati cand aveti de facut ceva la care nu va pricepeti? Cred ca eu am o singura solutie: sa invat despre. De exemplu chestii de instalatii. Am intrebat, mi s-a explicat cum, am aplicat, am rezolvat.
De data am de asteptat un an. Cum se face asta? Nu stiu pe cine sa intreb, nu stiu unde sa citesc, nu stiu. Si nici nu am vreo experienta anterioara de succes ba am chiar una de looser, cand am avut de gestionat o situatie similara (similara pana la identitate) si am ratat. Au trecut de atunci 25 de ani deci sa zicem ca s-a mai lipit ceva de mine in timpul asta. Dar oricum o ratare ramane o ratare.
Cred ca singura solutie de data asta e sa inventez. Sa inventez adica sa gasesc solutia mea absolut originala. Pentru inceput mi-am pus pe masa un calendar. Voi monitoriza trecerea timpului, task zilnic. Voi mai avea un task zilnic de facut: de sters praful de pe speranta ca va fi bine. Ah daca mi-ar veni ideea, daca s-ar aprinde beculetul (ca in benzile desenate), daca mi s-ar conecta neuronii in aceea formatie speciala care sa dea solutia logica a acestei asteptari... Ba chiar sa dea logica asteptarii insasi! Al 45-lea an din viata va fi unul de asteptare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu