duminică, 14 august 2011

E timpul pentru virtual

Am implinit 44 de ani.
Prima mea zi de nastere single, prima mea petrecere single. Single dar nu singura. Ba mai mult: am reusit sa depasesc propriul meu record in ce priveste numarul invitatilor la o petrecere de ziua mea. Recordul precedent a fost de 2000. S-a intamplat cand am implinit 40 si participam la un training in Romexpo. Aveam un job part time pe vremea aia, in vanzari directe si avusesem bafta sa ajung cu o vanzare de 1200 de euro in top of the top in luna iulie. Una din sectiunile trainigului consta in prezentarea celor care au facut vanzari in luna precedenta. Evident ca mi se cere sa vorbesc despre vanzarea mea record. Vorbesc si cel care modera trainingul ma surprinde cu initiativa de a-i invita pe toti din sala sa-mi cante la multi ani. Dupa ce ca imi tremurau picioarele pe scena si abia imi pastram un zambet crispat pe fata, cand a inceput acest urias cor improvizat sa cante m-am topit intr-o emotie puternica. Stiam ca ma cunosc efectiv numai cu 1% din ei dar undeva, in interiorul meu, (si nu la nivelul superficial al orgoliului) am simtit acea atingere profund umana a constiintei universale.
Ei bine, cum am depasit recordul asta? Pai am trecut pe virtual. Am dat pur si simplu accept la un mesaj care ma invita sa ma alatur unei comunitati virtuale de pe un site de socializare. Pur si simplu am facut-o ca sa-mi ofer un cadou de ziua mea - satisfactia de a avea curajul unei noi lansari pe piata. Asa ca virtual am o multime de prieteni, virtual am o multime de oameni cu care sa vorbesc la orice ora din zi si din noapte, virtual am o multime de povesti de aflat, virtual am o multime de descoperiri de facut. Ba mai mult, virtual sunt aleasa dintre multe altele de cate cineva care ma considera frumoasa, interesanta, buna de invitat la o cafea - vreo 70-80 de invitatii virtuale in prima zi.
Deci e timpul pentru virtual. Atentie insa ca atunci cand treci pe virtual nu numarul conteaza ci calitatea (prima mea concluzie in aceasta lume a tuturor posibilitatilor).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu