miercuri, 26 iunie 2013

Gustul copilariei

Am mancat o inghetata care mi-a amintit de copilarie.
In vacanta de vara stateam la mamaia, la tara. Si inghetata treceam pe drum, in niste cazane metalice, (refrigerate in mod miraculos), in carute conduse de tiganci care strigau cu intonatii lungi: IIIINNNGHETAAATAAAA...
Si era buna dar mai ales era interzisa ("nu mananci de la tigani. nu mai insista!"). Totusi cumva ajungeam sa am cei cativa bani cu care imi cumparam fericirea. Si fericirea avea gust de vanilie. Asa cum are si acum.

2 comentarii:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=l5cF5GGqVWo

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai si eu stiu inghetata aceea din butoaie de aluminiu cred, invelita in paie si gheata care statea in pamant de iarna...era buna cum nici o alta inghetata nu este si nici nu are cum sa fie, pentru ca asa o servire spectaculoasa nu-si permite nici o firma sa faca. Era exclusivista:))

    RăspundețiȘtergere