miercuri, 12 iunie 2013

Sir Ken Robinson

Acum cateva saptamani am fost la o conferinta despre educatia nonformala. Un mediu foarte nou pentru mine. Am avut de invatat, lucru care m-a facut sa consider ca am petrecut cu folos acel timp.
La un moment dat speakerul intreaba: "Cred ca toti ati auzit de Sir Ken Robinson?". Eu eram singura din sala care nu auzise. Nici nu am inteles bine cum il chema... Apoi a rulat o inregistrare cu el de la o conferinta TED. M-a fascinat cu viziunea lui.
Poate va place si voua:

http://adinaamironesei.blogspot.ro/2013/06/trei-principii-care-pot-salva-sistemul.html

In inregistrarea asta (alta decat cea pe care am vazut-o prima data) zice o chestie care m-a facut sa-mi amintesc ca am lacrimi. Povesteste ca exista o zona numita Valea Mortii, in care nu ploua niciodata. Totusi in anul 2004 a plouat pentru o perioada foarte scurta dar abundent. In anul 2005 Valea Mortii s-a acoperit cu un covor de flori. Deci Valea Mortii nu e moarta. Sub primul strat de pamant se afla semintele posibilitatilor. Le trebuie doar niste conditii potrivite ca sa infloreasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu