miercuri, 24 aprilie 2013

La multi ani, azi si intotdeauna

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/vadeanu.carolina
"Maică, îţi mulţumesc pentru că m-ai primit în braţele tale,

Îţi mulţumesc că nu mă uiţi, deşi eu adesea te uit,
Îţi mulţumesc pentru darul vieţii pe care adesea uit să-l celebrez cu inima deschisă.
Te rog să mă ierţi pentru timpurile în care te-am rănit,
Iartă-mă pentru că adesea am privit doar spre Cer, dispreţuind iubirea ta,
... Iartă-mă pentru toate cuvintele, gândurile şi faptele mele, care ţi-au rănit copiii
Iartă-mă pentru că te-am făcut responsabilă pentru toate greutăţile mele,
Când eu însumi eram cel care şi le punea în cale,
Iartă-mă pentru războaiele care te-au inundat cu râuri de sânge,
Iartă-mă pentru că nu am înţeles frumuseţea ta.
Mamă Pământ, învaţă-mă să preţuiesc fiecare clipă petrecută la pieptul tău,
Ajută-mă să înţeleg că m-ai primit la sânul tău pentru a învăţa să iert şi să iubesc,
Ajută-mă să înţeleg că sunt parte din tine,
Ajută-mă să conştientizez că fără tine, lecţiile pe care Universul mi le aşterne înainte nu ar fi posibile,
Învaţă-mă să mă bucur de prezenţa ta,
Să învăţ din răbdarea ta,
Să ascult şoapta Cerului cu smerenia ta.
Mamă Pământ, învaţă-mă să fiu Om!"

2 comentarii:

  1. Minunate cuvinte si minunat imn al Mamei Pamant

    Te imbratisez,
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut, coplanetara mea prietena :)
    te imbratisez

    RăspundețiȘtergere