vineri, 5 iulie 2013

Dezamagirea

Aseara vorbeam cu prietenele si am aflat despre o carte in care autoarea sustine ca ceea ce ne enerveaza la ceilalti este ceea ce avem nevoie sa vindecam la noi insine ("Partea intunecata a cautatorilor de lumina" - Debbie Ford). Uite ca exista si un beneficiu in furie: ma invata despre mine.
Azi, cand sunt dezamagita de mine insumi pentru ca m-am infuriat intr-o imprejurare in care aveam si optiunea de a ramane calma, ma gandesc daca motivul care m-a afectat nu este tocmai din aceasta categorie: ceva ce am de rezolvat cu mine.
Este vorba despre faptul ca risipesc in loc sa fac economie. Ca nu reusesc sa gestionez niste venituri ok in asa fel incat sa-mi creez un spatiu de siguranta. Intr-un fel ma inteleg si stiu si explicatia fricii acesteia - dupa ani de saracie e normal sa ma feresc.
Stiu totusi din experienta ca imi trebuie foarte putin ca sa traiesc. Poate plecand de la aceasta evidenta voi reusi sa-mi construiesc relaxarea care sa-mi asigure calmul atunci cand ma confrunt cu subiectul asta.
Sunt insa ferm hotarata in Angajamentul meu pentru o viata buna. Si am hotarat ca acest concept contine si o siguranta financiara, pe care numai eu mi-o pot asigura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu