sâmbătă, 27 iulie 2013

Voluntariatul da sens vietii


Da, dragi prieteni. Voluntariatul este un mod de a da sens vietii. 
Aici, in Asociatie toti actionam ca voluntari. 
Nu oferim joburi. Oferim in schimb spatiul in care sa activati ca voluntari. 
Azi nu va vorbesc despre satisfactiile imense pe care le-am simtit in anul acesta de voluntariat cu Asociatia Echipa Omenirii. Nu mi-ar ajunge tot facebook-ul pentru a le impartasi. :)
Azi va invit alaturi de mine sa facem bine la doua centre de plasament, pentru peste 100 de copii.
La Peris vrem sa-i innvatam pe copii sa scrie si sa citeasca. Cica asta te-ar ajuta cu ceva in viata :).
La Centrul Ciresarii 2 din Ferentari amenajam curtea ca gradina de legume si spatiu de joaca. La fel, umbla niste zvonuri ca mediul ar avea nevoie de protectie si vrem sa-i invatam cum se face.
Inscrieti-va prin trimiterea unui email cu datele voastre de contact la monicachiroiu@gmail.com.
Puteti vedea activitatile noastre aici:
http://www.echipaomenirii.ro/

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru aceasta initiativa salutara. Noi trebuie sa fim schimbarea pe care o vrem la lume !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim :) Suntem o echipa care ne-am entuziasmat la ideea spusa de tine. Si sa vezi ce faza: cum am inceput sa fim schimbarea cum ne-am mutat intr-o lume schimbata. Intalnesc oameni superbi, intalnesc multa bunatate, multa seninatate, multa gratie.
    Noi singuri alegem in ce lume traim. Nu avem de schimbat lumea - nici nu cred ca se poate. Doar pe noi - si asta e perfect posibil. Suntem la indemana si suntem cu noi tot timpul.

    RăspundețiȘtergere