sâmbătă, 27 iulie 2013

Hai, copilareste-te

Un comentariu:

  1. Florin Bogardo - Ora cantecului
    Buna seara zana padurilor
    Hai, incepe, copilareste-te
    Si joaca-te cu mine si spune-mi
    Ca-s curat, ca sunt singur

    Si spune-mi, spune-mi minciuni
    Si spune-mi vorbe adevarate
    Pana acum neascultate vreo-dat
    Si spune-mi ca sunt tanar

    Si ca fructele incep in fiecare primavara
    Doar cu mine
    Si spune-mi ca fantana imi tot cere dor
    Geme pentru mine curcubee
    Din azur

    La multi ani zana padurilor
    Si fii buna ca undele apelor
    Incepe Anul Nou si lumea
    Lumea e-a noastra
    Saruta-ma

    Si spune-mi, spune-mi minciuni
    Si spune-mi vorbe adevarate
    Pana acum neascultate vreo-dat
    Si spune-mi ca sunt tanar

    Si ca fructele incep in fiecare primavara
    Doar cu mine
    Si spune-mi ca fantana imi tot cere dor
    Geme pentru mine curcubee
    Din azur

    La multi ani zana padurilor
    Si fii buna ca undele apelor
    Incepe Anul Nou si lumea
    Lumea e-a noastra
    Saruta-ma

    RăspundețiȘtergere