luni, 13 septembrie 2010

Nunti

Tur de forta in weekend. Daca unii se duc la nunti pe rand noi ne-am gandit sa le rezolvam pe mai multe intr-o zi. Asa ca sambata am fost la doua, una la Brasov si una la Sibiu.
La Brasov la biserica Sf Bartolomeu ceremonia a fost de-a dreptul impresionanta si mi-a amintit ca, dupa umila mea parere, nu exista invocari mai puternice catre Dumnezeu decat cele de la nunta.
Cu o educatie mai degraba atee, l-am descoperit pe Dumnezeu in timpul cununiei mele religioase. Din cauza asta poate ma impresioneaza aceste ceremonii. Cea de la Brasov a fost evanghelica. Extrem de simpla dar beneficiind de monumentalitatea bisericii (foarte vechi, cam de pe la 1600), de acordurile sacre ale unei orgi superbe si de emotiile mirilor, ne-a bucurat si ne-a emotionat si pe noi. La Sibiu am ajuns la distractie si anume in momentul peste. Am baut un vin alb facut de socrii mari in marginimea Sibiului si la al treilea pahar m-am oprit, dupa ce mi s-a atras atentia ca e tare. Parca totusi curgea destul de usor...Dar am zis mai bine sa fiu inteleapta si am trecut pe apa. Nu la fel s-a intamplat cu mancarea si ca un copil cuminte ce sunt am mancat tot din farfurie. Astazi imi doresc sa fi fost mai putin cuminte pentru ca la Sibiu meniul de nunta are pe langa aperitive si gratare si ciorba si peste si inca un fel de friptura si doua feluri de desert. Iar la plecare iti face si un pachetel cu de-ale gurii ca poate nu te-ai saturat. De dansat ... mai mult am privit de pe margine, fascinata, invartita dansata profesionist si cu multa aplicatiune de toata lumea. Dupa multe ture de invarteli fetele mai curajoase si-au aruncat pantofii si nu s-au dat invinse. Iar mirii au fost invitati sa danseze pe masa si s-au achitat cu mult talent si de aceasta obligatie. Niste copii frumosi carora le-am urat tot binele din lume si viata usoara! Urmatoarea peste 3 saptamani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu