miercuri, 15 septembrie 2010

Sunt targovisteanca?

Am locuit 4 ani in Aninoasa, 16 ani in Targoviste, 5 ani in Ploiesti, 2 ani in Pitesti, 10 ani la Valea Mare, 6 ani in Bucuresti. Ei bine sunt targovisteanca. Si sambata ma intorc acasa.
Am emotii!!!
O tona de decizii asteapta sa fie luate: cu ce ma imbrac (cea mai importanta evident), la ce ora plec, ce fata de masa sa iau, cum sa aranjez prajiturile, ce fructe si cum sa fie servite (taiate, intregi, pe platou, in fructiera, etc), cum sa fac sa fie bauturile reci. Si mai ales: ce sa spun cand mi-o veni randul? Tot compun discursuri dar sunt departe de perfectiune. Cand ne-am intalnit dupa 10 ani am spus cateva cuvinte si la ultimele toata sala a ras. Dar...nu era nimic de ras. Deci nu facusem nicio poanta! Si atunci!?! Ei acum sunt cu 15 ani mai batrana. Probabil ca se accepta si ceva purtari ridicole de la varsta asta. Sau poate inca nu? Stai treaza si pregateste-te! Va fi greu, foarte greu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu