vineri, 14 ianuarie 2011

Azi merg la teatru si maine la concert

http://www.comedie.ro/spectacol/poker
http://fge.org.ro/ro/component/jevents/icalrepeat.detail/2011/01/15/114/-/MjkzMTgyMGQ5NzhjNDAzNzNlM2Y4NWQxZjAyNjk5MmM=/orchestra-de-camer-franz-liszt-budapesta.html
Va povestesc cum a fost.


Cum a fost? La teatru pentru ca la concert, din pacate, nu am mai ajuns.
Piesa este de o realitatea cutremuratoare. Mircea spune ca pare mai mult revista decat teatru, din acest punct de vedere. Pur si simplu ne aminteste ce am vrea sa uitam. Sau ce am decis sa uitam ca sa putem trai in aceasta tara, in aceste vremuri. Ca sa mai putem avea iluzia importantei noastre ca cetateni. Mai ales noi astia care am baut din euforia Revolutiei, atunci cand aveam convingerea ca putem prin noi sa construim vremuri bune.
Una dintre replicile unui personaj jucat magistral de George Mihaita: "Sa plec din tara asta? Nuuuu, pai unde mai gasesc eu o tara ca asta?"
E de vazut!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu