vineri, 21 ianuarie 2011

Today is the greatest day i've ever known

Astazi.
Astazi este ziua in care soarele a rasarit din nou, chiar la ora prevazuta de astronomi/astrologi.
Este ziua in care m-am trezit cu ceva mai multa dragoste de viata, cu putin mai multa maturitate, cu ceva mai multa incredere, cu ceva mai mult self respect, cu putin mai multa sanatate.
Este ziua in care atunci cand am deschis ochii m-am regasit in spatiul in care ma asteptam sa ma regasesc: la cativa metri de copiii mei sanatosi, destepti, frumosi si fericiti.
Este ziua in care am greutatea la care ma asteptam.
Este ziua in care mi-am regasit hainele in forma si in starea in care le-am parasit seara.
Este ziua in care stiu ce si cum sa fac in fiecare minut.
Este ziua in care am asteptat surprize si ele s-au implinit.
Este ziua in care ma regasesc cu toate cunostiintele de care am nevoie ca sa fiu eficienta la job.
Este ziua in care sunt iubita si iubesc.
Este ziua in care stiu ce am de facut maine si chiar poimaine si chiar inca o saptamana in continuare.
Today is the greatest day i've ever known!

2 comentarii: