marți, 18 decembrie 2012

Ce imi propun pentru 2013

Ma uit in urma la anul asta ca la un fular pe care l-am tricotat. Inca mai tricotez (AMR 13 zile) si cine stie ce modele interesante mai pot aparea....
Dar ma gandesc si la ceea ce voi tricota la anul. Ma gandesc la asta pentru ca vad ca functioneaza o chestie despre care citisem dar de care nu prea m-am tinut in trecut: stabileste-ti scopuri (si vei avea surpriza sa le atingi).
Unul dintre obiectivele mele este sa ma dezvolt in continuare ca un om care traieste o viata cu sens.

Iar una dintre directiile de dezvoltare este sa reusesc sa-mi maresc capacitatea de a crea incredere. Faptul ca mi-am asumat responsabilitatea pentru o viata in adevar ma va ajuta.
Care va fi recompensa acestui efort? Voi putea sa experimentez sentimentul minunat pe care il traiesti atunci cand asisti la dezvaluirea oamenilor de langa tine. Atunci cand esti ales sa privesti inflorirea lor. Atunci cand primesti o invitatie la spectacolul iesirii lor din carapace (si nu ma refer la spectacole de striptease).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu