marți, 19 februarie 2013

Singuratatea clipei


Stii...atunci cand stii sigur ca va veni primavara, cu sau fara tine, intelegi ca singura ta valoare e aici si acum. Si daca asta e tot ce conteaza, evaluez constient (si extrem de serios) acest aici si acest acum: o raza de soare, o viata interioara calma, o mana de ganduri, un set de amintiri din trecut, un corp pe care nu-l doare nimic (sau mai nimic), o emotie draga. "Cum, asta e tot?" O mirare destul de autentica daca te gandesti ca am fost obisnuiti sa ne gandim ca undeva va fi acel ceva pentru care respiram azi si am respirat ieri si vom respira maine. De fapt acestea sunt notiuni de timp care NU AU DE-A FACE CU MINE. Eu sunt doar acum si aici. Maine sigur va fi. Dar nu e conditionat de existenta mea. Va fi oricum, cu mine sau fara mine (clar ca prefer sa fie cu mine...).
Eu de aici si acum - o fotografie. Click si poti vedea tot ce esti....

2 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=aUWwc8RyyMQ
    Iti trimit raza de soare din sunetele astea.Pentru ca eu fac ce fac, si-mi regasesc singuratatea clipei si in aceste minuni.

    O noapte frumoasa sa ai,
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc draga prietena. parca acum am descoperit albul....mi-a placut foarte mult.
    noapte buna :)

    RăspundețiȘtergere