joi, 29 iulie 2010

Serate muzicale in Bucuresti

Au inceput deja in fiecare miercuri la Ateneu, de la ora 19.00. Biletele se pot lua de la Ateneu din strada Franklin. Eu am aflat intamplator si mi-ar parea rau sa nu afle si altii.
Am fost aseara si a fost mai mult ca perfectul.
Mai ales ca au venit si prietenele mele si una dintre fetele mele, cea care canta la chitara si e pasionata de muzica. Si mai mult decat ca au fost le-a si placut.
Si l-am descoperit pe Grieg. Inca nu ascultasem nimic scris de acest compozitor.
http://ro.wikipedia.org/wiki/Edvard_Grieg
Citisem in "Romanul adolescentului miop" al lui Eliade ca Mircea (personajul principal) asculta (sau parca si canta?!) Grieg. Pai da, e frumos. Nu o sa-mi lipseasca nici mie de acum inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu