marți, 14 iunie 2011

Ce sa nu uitati cand plecati la mare

Mi s-a intamplat in Constanta dar si in Targoviste si Arad.
Mi-am uitat acasa peria de par. Ei, nicio problema, imi zic eu, imi iau alta. Dar a fost o presupunere care ar fi tinut in Bucuresti. Pentru aceste trei orase insa am constatat ca am fost mult prea optimista. Evident ca ai nevoie de perie de par la prima ora dimineata, asa cum ai nevoie si de periuta de dinti. Deci la prima ora a diminetii (ora 8 pentru Constanta, ca doar in concediu nu te trezesti mai devreme), cu parul valvoi, mergi grabita, cu ochii in patru, pe toate strazile la indemana. Nu gasesti nicaieri o perie de par. Niciunul dintre magazinele deschise la ora aia nu au asa ceva. In micile magazine de cartier gasesti orice, numai perie de par nu. Inclusiv echipament de scufundare profesional. Nicio pofta de gurmand nu ramane nesatisfacuta pentru ca de mancare se gaseste (Slava Domnului, zic eu impreuna cu voi cei care ati facut cozile de dimineata la sana, iaurt, lapte si paine inainte de Revolutie.). Gasesti instrumente si produse de igienizare pentru cele mai mici si ascunse colturi ale corpului. Gasesti ziare si reviste si poti sa faci cunostiinta cu cel putin o duzina de fete la modul cel mai intim, daca citesti pagina 5 sau mai nou oricare alta. Despre perie de par insa nici sa nu pomenesti ca vanzatoarea face o figura de esti sigura ca isi face semnul crucii cu limba pe cerul gurii. Poti lasa insa linistit acasa cardurile bancare pentru ca "only cash" este deviza tuturor magazinelor si restaurantelor de pe litoral.
Deci grija mare! Puteti lasa acasa tablourile de pe pereti dar nu uitati peria de par. Eu imi fac un nod la batista pentru data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu