luni, 4 martie 2013

Darul

Unele daruri vin intr-un ambalaj ciudat iar altele chiar de speriat.
Un dar pretios a venit si la mine intr-un astfel de ambalaj.
L-am dezambalat, il tin in mana si ma uit la el: este constientizarea prezentei tuturor oamenilor care au trecut prin viata mea, facand-o sa fie un frumos vas de lut plin cu de toate.
Simt o noua profunzime interioara ca si cum zguduirea de care am avut parte a adus la suprafata niste locuri mai putin accesibile din sufletul meu. Si sunt pline cu comori frumoase, puse acolo de fiecare clipa de atentie care mi-a fost daruita de un alt om.


Cu adanca recunostinta inteleg astazi ca sunt binecuvantata prin prezenta acestor oameni in viata mea. Nu sunt singura si nici nu am fost vreodata.   Va multumesc ca m-ati ales.

http://www.tablourifrumoase.com/
Va multumesc!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu