joi, 28 martie 2013

Metoda reducerii la absurd - nu tine

Cred ca greselile sunt lasate sa se manifeste cu un scop: acela de a invata ceva din ele.


Asa ca eu astazi - dintr-o perspectiva senina si clara - vad o greseala si ma bucur ca am ceva de invatat.

Cred ca am gresit cand am incercat sa inteleg lucrurile prin metoda reducerii la absurd - demonstrarea unui adevar aratand ca punctul de vedere contrar duce la absurd.

E clar ca merge in matematica - unde gandirea logica este atat de bine impachetata incat nu te poti rataci. In viata de zi cu zi si mai ales in lumea trairilor sufletesti cred ca e foarte simplu sa te ratacesti, folosind aceasta metoda. Cred ca riscul de ratacire e foarte mare. Am vazut la mine chiar un fel de determinare de a gasi logica acolo unde nu exista niciuna, doar ca sa evit trairea unei situatii absurde.

Gandirea logica - asta e ceea ce cred ca te ajuta sa apreciezi corect o situatie de viata. Asta si comunicarea - daca situatia de viata tine de domeniul relatiilor cu alte persoane.





2 comentarii:

  1. logica, absurd... pentru ca sunt un om viu

    http://www.youtube.com/watch?v=bCXASDhRrJk

    te imbratisez,
    elena

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaa, metoda poeziei tine. si tine bine. :)
    multumesc draga prietena. superb clipul. mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere