joi, 16 mai 2013

Fisa postului

Motto
"Simplitatea nu este un ţel în artă, dar ajungi fără voie la ea pe măsură ce te apropii de sensul real al lucrurilor." - Constantin Brâncuşi

Daca in relatie cu noi putem sa fim autentici, in relatie cu ceilalti ne asumam niste roluri. Ne hotaram singuri ca de astazi sunt angajat la firma asta si sunt subalternul lui asta si seful lui asta si cel care il controleaza pe asta. In alta zi hotaram ca de astazi sunt mama copilului asta. In alta zi hotaram ca sunt sotia tipului asta. In alta zi hotaram ca sunt iubita tipului asta. 

Fiecare job/rol vine la pachet cu o fisa a postului, destul de rigida. Totusi in toate rolurile noastre aducem ceva personal, ceva numai al nostru in asa fel incat daca am juca toti Hamlet am crea niste piese diferite, desi intrebarea va ramane aceeasi: "To be, or not to be."


Cu cat suntem mai aproape de noi insine cu atat e mai simplu sa traiesti toate rolurile, pastrandu-ti autenticitatea fata de tine insuti. Mi-am dat si eu seama ca atunci simplitatea vine pur si simplu singura si e atat de bine sa traiesti simplu.


Un comentariu:

  1. Si rolurile astea le traim pe aici.

    http://www.youtube.com/watch?v=NKXbxFlj3Zo

    Cu drag,
    Elena

    RăspundețiȘtergere