miercuri, 22 mai 2013

Invat de la un mar

De ce ai lasat Doamne sa fie flori?
Mecanisme de inmultire pentru plante existau deja si erau chiar mai simple.
De ce atata risipa de energie intr-o lume care functioneaza mai degraba pe optimizare?
Atata frumusete adusa in lume, atata gingasie...

Poate ca florile sunt cele care imi arata ca ma pot transforma. Ca pot trece prin stagii atat de diferite incat cu greu ar putea sa mai fie numite la fel. Uite de exemplu floarea de mar si marul si copacul in care se manifesta. Dintre toate astea floare e cea mai apropiata de stadiul spiritual, stadiul de floare fiind cel care hotaraste (determina) daca vor mai exista mere sau nu. Semintele au un fel de certitudine, avand inscris in ele programul pentru un nou copac. Ele deja stiu cum. In floare insa exista numai o chemare, un fel de imaginare, un fel de certitudine numai a faptului ca vreau.
Cred ca inflorirea ne invata ca de la VREAU la CUM mai sunt niste pasi - polenizarea/fecundarea lui VREAU. Dar totusi cata frumusete si in VREAU, cata aroma, cata risipa de minunatie....

2 comentarii:

  1. Imi lipsea de cateva zile titlul, acum l-am gasit...

    Pasi

    "Pana a sti iar sa respir,
    Am invatat sa trag adanc aer in piept.
    Pana a sti din nou sa zambesc,
    Mi-am invatat trasaturile fetei.
    Pana a sti iar zborul,
    Am invatat sa merg din nou.
    Pana a sti iarasi ca viata-i un miracol,
    Am invatat ca moartea face parte din viata.
    Pana a sti iar sa visez,
    Am invatat sa-mi gasesc abastrul in ganduri.
    Pana a sti ca iubirea se imparte fara rest,
    Am invatat ca unu plus unu fac doi,desi ar trebui sa faca unu.
    Pana a sti iarasi puterea iubirii,
    Am invatat cat de adanci imi sunt vulcanii.
    Pana a sti sa-mi aud linistea,
    Am invatat cum plange tacerea
    Pana a sti ce gust are pacea,
    Am invatat moliciunea palmelor tale.
    Pana a sti sa devin fruct,
    Am invatat de la mugur iubirea nesfarsita, lasandu-ma sa cresc."

    De ce ai lasat Doamne?

    Te imbtratisez,
    Elena











    RăspundețiȘtergere
  2. :)esti foarte frumoasa. dupa cate ai invatat cred ca te apropii de absolvire. :)
    felicitari draga prietena

    RăspundețiȘtergere