marți, 5 iunie 2012

Focus pe viata mea

Nu dau doi bani pe ce cred altii despre mine.
Dar imi pun la bataie tot ce am ca sa aflu ce cred eu despre mine.
Imi pun toate ale mele - trup si suflet in slujba idealului de a ma simti bine cu mine insumi. Sunt foarte interesata de orice imi vine din interior si sunt fascinata de trairile mele ca fiinta. Orice senzatie a mea este pusa intr-o cutiuta cu pietre pretioase.
Nu te intreb ce gandesti despre ce sunt, pentru ca nici nu ma intereseaza. Dar dau pe HD ecranul mintii mele ca sa-mi surprind si gandurile cele mai sterse pe tema asta.
Ma distreaza sa vad in ce rol m-ai distribuit in piesa vietii tale. Dar ma concentrez pe ce simt cand sunt numai eu cu mine - adica tot timpul.
Nu astept validari spectaculoase ca, de exemplu, o stea de vedeta. Dar ma intereseaza cotele respectului meu pentru mine in fiecare secunda.
Am indreptat telescopul spre universul meu interior si fac harta stelara a constelatiilor care ma lumineaza. Si gauri negre? De cercetat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu