joi, 7 iunie 2012

Sunt competitiva

Intr-o lume care poate fi definita prin cuvantul "competitie" am ales sa fiu competitiva numai cu mine insumi. Si nici macar parti ale mele nu se mai intrec intre ele.
Pentru ca am vazut mai multe idei de genul: "mintea e ego. deci nu e buna. inima e suflet deci e buna.", dragii mei frati de minte, inima si suflet va spun ca sunt convinsa pana in cele mai mici fibre musculare ca tot ce avem este spre binele nostru. Si nimic nu este de aruncat, de inhibat, de micsorat, de cenzurat. Toate care ne alcatuiesc sunt intr-o comunitate, interdependente si se adora intre ele. Pur si simplu se iubesc ata de mult ca nu pot trai una fara alta.
Si mintea e perfecta. Si ii multumesc lui Dumnezeu ca am. Si inima e minunata si ce bine ca exista si bate si azi. Si sufletul este de ajuns ca sa cuprinda infinitul.
Tin bine de toate ale mele si le respect. Nu imi resping corpul pentru ca nu este la standardul de 90-60-90 si 20 de ani. Nu imi resping mintea pentru ca nu reuseste sa dezlege probleme matematice complexe. Nu imi resping inima pentru ca mai accepta valuri de furtuna si mai intretine tornade de furie. Asta sunt si cu asta defilez pentru a ajunge cea mai minunata manifestare a fiintei care sunt.
Pentru acest tel imi folosesc la maxim toate resursele si mai ales le folosesc ca unelte potrivite. Adica nu incerc sa desurubez piulite cu dalta si nici nu incerc sa tai lemne cu tava de copt cozonaci. Pentru ca atunci nu voi ajunge la niciun rezultat. De exemplu cand am de ajuns dimineata la serviciu nu voi alege mijlocul de transport cu inima - adica nu voi lua tramvaiul pentru ca este mai putin poluant si asta ma face sa ma simt bine in coerenta cu iubirea pentru aceasta Planeta minunata. Ci voi lua autobuzul pentru ca mintea imi spune ca doar asta circula in directia in care am biroul. Iar corpul imi zice ca ar fi bine sa exclud bicicleta pe care nu am mai mers de peste 20 de ani.
Deci competitie, zic, primesc dar numai cu limitele mele prejudecate, ziduri ale credintelor mele construite.

Si pentru ca sunt inginer simt nevoia de o schita despre acest gen de competitie. Uite aici:

http://24s.ro/video-gestul-care-a-uimit-intreaga-lume-a-atletismului-mondial/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu