vineri, 21 octombrie 2011

Lumina

Am citit ieri prezentarea de aici: http://zanaeficientei.wordpress.com/despre/ .
E plina de amintiri luminoase. Mi-a dat un sentiment extrem de placut. Multumesc! Mi-a adus in minte o imagine de zi luminoasa, de viata luminoasa. Erau aminitiri din "perioada luminoasa" a vietii. Mi-a dat un sentiment atat de placut incat mi-am zis: pot si eu si am inceput sa caut si la mine, in amintirile mele, perioada luminoasa. Pai nu prea am gasit. Si totusi, m-am mobilizat eu, atunci cand...Dar nu, tot gri era si dupa ce am derulat amintirea aia. Era ceva acolo care se incapatana sa ramana intunecat, sa nu se lumineze. Si dupa mai multe incercari nereusite, tot trecand de la copilaria mica la adolescenta dintr-o data mi-am dat seama: eu acum traiesc "perioada luminoasa"din viata mea. Sunt chiar in aceasta perioada, o traiesc, ma imbaiez in ea. Acum la maturitate recuperez lumina care mi-a lipsit. Acum - cand sunt independenta si libera. Acum cand copiii sunt mari si nu mai au nevoie sa fie legati la sireturi. Acum cand muncesc bine si castig bine si am confortul dat de o zi de maine mai sigura. Acum cand sunt sanatoasa si toti din casa sunt sanatosi. Acum cand fac ce vreau si ce imi place. Acum cand pot sa-mi cumpar carti, cand pot sa merg la teatru, la concerte, la ce imi mai trazneste. Acum cand pot sa ma urc intr-un avion si sa fiu in cateva ore in orice parte a lumii. Sau macar pot sa planuiesc astfel de calatorii. Acum cand, dupa ce mi-am montat singura capacul de WC, ma simt in stare sa fac orice reparatie prin casa si nu mai trebuie sa ma rog de nimeni. Acum cand ma bucur de casa de la tara ca de o intoarcere acasa, fara frustarile date de nemultumirea nerenovarii ei. Acum cand nici macar nu mai sunt obeza si de zece luni imi pastrez o greutate constanta fara sa fac niciun efort. Acum cand am invatat sa iubesc si am sufletul plin de iubire. Acum cand vibrez la frumusetea Universului in care traim. Si mai mult decat atat: acum pot sa scriu despre toate astea.
Ei bine sa aprindem lumina pe scena: sunt in perioada luminoasa din viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu