joi, 13 octombrie 2011

Nu-mi mai place la supermarket

Poza copiata - multumesc!
Jumatate din anul asta am locuit singura. Si am fost pusa astfel in situatia e a cumpara de toate pentru o singura persoana. Asa ca nu avea rost sa fac cumparaturi la supermarket. Si am descoperit ca se poate si altfel, ca exista micul chiosc din coltul blocului, ca exista magazine de o marime decenta, ca exista piata cu chestii care au avut radacinile, tulpinele, frunzele, fructele in aceeasi tara in care si eu am radacinile, tulpinele, frunzele, fructele deci e o probabilitate mai mare sa fim compatibili la nivel celular. Am descoperit ca exista mici chioscuri la metrou si vanzatoare ambulante peste tot. Ba am observat cu stupefactie ca nicio plasa umpluta din locurile astea nu costa 300 de lei, ca plasele umplute in supermarket. De ce? Ca doar preturile unitare sunt mai mici. Nu stiu de ce. Dar asa e! Am experimentat clar chestia asta. Probabil explicatia ar fi ca de la supermarket cumpar lucruri care nu imi trebuie, pe care le vei folosi vreodata - habar n-am cand sau care mi-au lipsit intr-o imprejurare oarecare si me asigur ca in eventualitatea repetarii imprejurarii respective nu imi vor mai lipsi. Chiar daca nu am gasit explicatia am hotarat ca nu-mi mai place la supermarket. Mai ales dupa vizita de ieri de la Selgros cand m-am simtit pur si simplu pacalita si mi-a parut rau ca nu am pastrat factura sa o verific. Sunt sigura ca a fost corecta dar parca nu-mi venea sa cred.... A fost ultima data cand am ales sa cumpar de aici. De aici si din oricare alt super, hiper, extra, market. Poate ca unele lucruri se gasesc doar aici? Ei, voi merge atunci numai pentru astea. Imi pun asa bani in buzunar numai la valoarea aproximativa a celui lucru, ma duc tinta la raftul cu pricina, si apoi tinta la casa si gata. Fug de rup pamantul spre iesire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu