luni, 21 noiembrie 2011

Plantare la Marsani

Desert.....Vazusem la televizor. Vazusem poze. Auzisem marturii. Dar nu mi-a venit sa cred decat cand am intrat cu totul in nisip. Se petrece in Romania. Si totusi e desert. Localitatea unde am pus umarul pentru a stopa desertificarea se numeste Marsani si este la 40 km de Craiova in jud. Dolj. Peste 800 de voluntari au plantat 37500 de puieti de salcam, pe 7,5 ha. Sambata, in 5 ore. Am facut parte din aceasta intamplare incredibila, ca voluntar coordonator la Mai Mult Verde. Am putut sa vad, asa, ca pe gaura cheii, ce inseamna organizarea unui asemenea eveniment. Este un efort urias si numai pasiunea celor implicati il face posibil. Si am simtit la nivel personal, intim ce inseamna satisfactia implicarii in organizarea unui asemenea eveniment. Inca ma simt conectata cu cei peste 100 de oameni cu care am vorbit, am sapat, am tasat, am alergat, am carat, am curatat, am dansat, am mancat, am ras, m-am imbratisat, m-am imprietenit. Poate ca de pe margine se vede altfel dar din interior va spun cu mana pe inima ca avem langa noi oameni minunati, o generatie de tineri frumosi, idealisti si entuziasti. Apropo de entuziasm: puietii au ajuns pentru 7,5 ha dar entuziasmul ar fi ajuns pentru 75 de ha. M-au inspirat. Revin cu o sesiune de poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu