duminică, 6 noiembrie 2011

Legume

Cum devenim legume? Nu stiu cum dar mi se intampla. Poate ca obosesc sau poate ca mai iau o pauza dar cert este ca mi se intampla. Si devin leguma, nimic mai mult. Adica ma bucur de soare, seva, lumina. Daca e perioada buna din an se poate chiar sa rodesc. Suna bine, nu? E un fel de concediu de la constiinta de sine. Un concediu de la devenirea mea ca persoana. Si cu toate ca suna bine, cu toate ca e concediu, ca e fara drum, calatorii interioare si fara zbucium, cu toate ca e cu roade nu ma multumeste. Si nu-mi ajunge. Si e firesc pentru ca nu suntem legume - suntem oameni. Si daca legumele sunt perfecte in forma lor de legume noi suntem cazuti mult prea jos in forma noastra de legume. Constiinta existentei sufletului ne aduce catre starile superioare ale fiintelor vii. Ne simtim sufletul, ne definim persoana, ne exprimam fiinta interioara. Depasesc starea de leguma. E responsabilitatea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu