luni, 28 noiembrie 2011

Nu clocotesc. Fierb linistita.

Esti? Atunci te iubesc. Habar n-am cum esti. Habar n-am cine esti. Sau cum spunea un prieten (pe care am reusit sa-l supar): nu ma intereseaza ce masina ai! Te iubesc numai pentru ca esti in sfera de manifestare a iubirii mele (e logic ca esti in acesta sfera daca citesti acum ca te iubesc).
Nu te opri pe aici numai pentru ca te iubesc. Clar ca asta imi foloseste in primul rand mie. Urmeaza-ti drumul tau dar nu uita ca esti iubit.

 In infinitatea vietii in care sunt, totul este perfect, intreg si complet. Totul este bine in lumea mea. (functioneaza!!!!)

Un comentariu:

  1. "Nu te opri pe aici numai pentru ca te iubesc. Clar ca asta imi foloseste in primul rand mie. Urmeaza-ti drumul tau dar nu uita ca esti iubit."

    cea mai adevarata declaratie de dragoste:)...superb!

    RăspundețiȘtergere