marți, 8 noiembrie 2011

Fursecuri cu dovleac

 


Am fost in cocediu la casuta mea de la tara. Si o prietena mi-a daruit o jumatate de dovleac copt. Nu aveam cum sa-l mananc singura pe tot asa ca l-am facut fursecuri. Au iesit foarte aromate si de o culoare incredibila: un portocaliu deosebit, nici de morcov, nici de dovleac - parca de apus de soare.
Ingrediente
1/2 dovleac mediu copt - cam 2 cani de miez
1 pahar de miere
1 ceasca de ulei
1 praf de copt
400 g faina
1 lingurita scortisoara macinata
Mod de preparare
Dovleacul se coace pana este patruns bine. Se taie pe jumatate si se scoate miezul de la una dintre ele. Se freaca intr-un castron miezul cu uleiul. Se adauga mierea si scortisoara. Se amesteca faina cu praful de copt si se adauga in compozitie pana devine o coca nu foarte tare. Se fac mici bilute in podul pamei si se aseaza intr-o tava pe hartie de copt (Eu nu am avut la tara dar a mers perfect fara. Nici tava nu am uns-o, nici fursecurile nu s-au lipit.). Se apasa cu o furculita fiecare biluta in asa fel incat sa ramana urme paralele bine definite. Se coace pana devin maronii pe fund fara sa se innegreasca.
N-am mai vazut asa o culoare frumoasa si calda la nicio prajitura. Imediat ce descarc pozele de pe aparatul de fotografiat care e momentan in vizita la Madrid va arat aceste culori si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu