joi, 19 aprilie 2012

Ce nu inteleg barbatii

Am vazut ieri la TNB "Omul cu martoaga" - http://www.tnb.ro/index.php?page=spectacol&idspec=419. Multumesc Dorin pentru invitatie. Va recomanda cu draga inima piesa. Are un text superb.

La cateva spectacole montate la Sala Amfiteatru nu mi-a placut scenografia. Si la acesta mi s-a parut oribila, inexpresiva, fara nicio noima, murdara, stearsa si .....gri. Cu toate astea, m-am simtit foarte bine.

Mai multe mi-au ramas ca teme de meditatie. De o tema mi-am amintit astazi. In piesa o tipa - superba - este iubita de trei barbati in trei feluri diferite: unul cu devotiune si un spirit extraordinar de sacrificiu, uitand pana si de el (asa cum isi iubea si martoaga), altul cu pasiune si posesivitate si altul in taina, platonic. Mie oare cum mi-ar fi placut sa fiu iubita? - meditez eu. Si niciuna dintre variante nu m-a satisfacut. Cah, cah si cah....

Un comentariu: