duminică, 8 aprilie 2012

Incredere si rabdare - lectia mea din aceste zile

Nu intelegem intotdeauna de ce se intampla ceea ce ni se intampla. Ba de cele mai multe ori intelegem totul astfel incat sa se potriveasca cu dorintele noastre de moment, sa ne indreptatim astfel actiunile noastre. Si istoria acestei zile pe care o sarbatorim astazi - intrarea lui Iisus in Ierusalim cu toata recunoasterea ca Mesia - este cel mai graitor exemplu al acestei false intelegeri. De ce Il asteptau oamenii din Ierusalim pe Mesia si de fapt pentru ce venise El? Il asteptau ca sa ii elibereze de ocupatia romana si El venise sa-i mantuiasca, sa-i elibereze de o "ocupatie" vesnica - cea a mortii.
Nici eu nu inteleg tot ce mi se intampla. Dar stiu ca tot ce imi trebuie este increderea simpla ca primesc exact ce am nevoie pentru implinirea mea. Si rabdarea de a trai fiecare experienta, prezenta in mine si atenta. Si intelegerea va veni. Incredere si rabdare, iata ce invat in aceste zile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu