joi, 26 aprilie 2012

Centrul de plasament Peris

Ieri am fost la un centru de plasament la Peris, unde incercam sa ajutam 80 de copii de toate varstele.
O descriere aici:
http://humanitysteam.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=329&Itemid=457

M-a impresionat seninatatea lor extraordinara si speranta, forta lor imensa de a spera. M-a impresionat dragostea lor de viata si puterea cu care cred in Dumnezeu. Fiecare din cei pe care i-am imbratisat mi-au ramas in inima - ii vad pur si simplu ca pe copiii mei, parca ii cunosc de o viata.

O sa va mai trimit vesti despre ei. Si o sa va trimit vesti si despre actiunile pe care le dorim implinite acolo. Poate ca o sa vreti sa va implicati. Sa faci Binele este o senzatie extraordinara.

4 comentarii:

  1. cand vei simti ca e timpul, te asteptam langa noi. suntem asteptati in fiecare clipa. :)
    te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  2. încă o confirmare a OM-ului care ești! BRAVO!
    mă plec cu stimă și iubire.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc. :) da, suntem pe drumul bun. sa tinem aproape.
      te imbratisez cu drag

      Ștergere