luni, 30 aprilie 2012

"Tu da darul tau"

De multe ori m-am intrebat daca viata are vreun sens si daca da, care este ala.
Am incercat mai multe carari care mi s-au deschis printr-o intamplare sau alta, dintr-o credinta sau alta. Si mi-am dat seama ca erau cu sens dar erau cu sens unic. Si de asta nu imi aduceau fericirea. Imi aduceau exact ceea ce ceream de la experientele respective - o diploma, o familie, experienta de mama, sustinerea prietenilor, recunoastere, satisfactie dar nu fericirea. Pana mi-am dat seama ca acest sens unic imprimat vietii mele - acela de a primi ceva de la fiecare zi pe care imi este dat sa o traiesc - nu e cea mai buna metoda de circulatie prin aceasta lume. Mai ales ca aduce cu ea o asteptare imensa: sa mi se dea ceea ce merit!
Asa ca am schimbat "semnele de circulatie" si am ales ca sens al vietii pe acesta: esti aici ca sa dai darul tau acestei lumi. Daruieste-te, adauga-te si la sfarsit o sa vezi ca in aceasta ecuatie oricat de multe ai da rezultatul va fi cu plus.

2 comentarii:

  1. Din pacate, eu nu pot spune ca sunt intr-o perioada "foarte buna" a vietii, daca stau sa ma gandesc bine,nu prea am avut astfel de perioade.Dar hai sa nu-mi mai plang de mila! Asadar, aflandu-ma intr-o perioada gri, cu puternice tente de negru, ingerul meui pazitor, a gasit de cuviinta sa-mi indrepte clikul catre "loculundescriu".Pentru ca pui in cuvinte subiecte care ma dor,si le abordezi intr-un fel in care stiu bine ca ar trebui sa o fac si eu,imi dau seama ca, langa cafeaua de dimineata,cuvintele tale, ma ajuta sa deschid ochii mari.Si sa capat putin optimism.
    Cat despre asteptari...si sensul vietii, mai am multe de invatat!
    Cu drag,
    Elena

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca suntem la un click distanta. multumesc ingerului tau pazitor. si mie imi place sa invat. daca vrei sa citesti ceva mai mult la cafea da-mi un email la monicachiroiu@gmail.com si iti trimit niste carti care mi-au colorat si mie griul. te imbratisez cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere