marți, 7 august 2012

Integritatea in intimitate

Minciuna murdareste si adevarul curata. Este una dintre concluziile mele dupa ce am trait si eu o "treime din viata mea".
Si in mizerie nu poti trai. Fiecare isi aranjeaza paiele in cuib intr-o anumita ordine care da coerenta prin armonia cu ceea ce este in interior. Mai asezi cate ceva la locul lui, te dai doi pasi in spate si contempli peisajul: "Hmm, parca asa e mai bine..."
Cand faci curatenie ai la indemana un super-extra-mega-profi sistem de curatat: adevarul tau. Stiu ca te poti minti...Ooooo si inca cu gratie si extraordinara abilitate si nesfarsita imaginatie. Dar nu te simti bine in minciuna interioara. Ceva nu e in regula: tabloul de pe peretele din fata este putin stramb spre stanga, pe masa lucioasa se vede o urma de pahar, o hartie a alunecat pe sub birou, un paianjen a decorat un colt de tavan.... Ceva, ceva din jur e aiurea... Si nu te simti bine. Daca bati din palme exact ca in reclama, dintr-un mic vortex de gaura de vierme, apare sticluta cu adevarul. Si puff pe tablou, puff pe masa, puff pe coltul tavanului...Toate se indreapta si stau la locul lor. Deci cheama adevarul tau! Bate din palme sau din pantofiorii rosii si pufaieste peste tot interiorul.
Fii integru cu tine insuti - ma indemn eu ca un coach implicat si empatic al interiorului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu