luni, 6 august 2012

Urmatoarea mea carte


M-a intrigat ce am citit aici:
http://www.edituramix.ro/?53t4l&v7f2k=2040
Si m-am intrebat in sinea mea: Asta e Osho?
El care spune: "The ultimate state of love is freedom, absolute freedom, and any relationship that destroys freedom is not worthwhile."?
Pentru ca mi se pare ca nu merge una cu alta. Adica nu merge acest gen de definitii ale relatiilor - prieteni, soti, maestru-discipol, etc cu aceasta deschidere extraordinara a citatului de mai sus. Ce conteaza cum se numeste relatie (prietenie, casatorie, initiere, vindecare, etc) atata timp cat e cladita pe iubire, pe acest gen de iubire in libertate? ma intrebam. Si atunci va trebui sa descopar ce anume imi scapa in acest paragraf. Deci citesc cartea. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu